خرید اینترنتی لباس زنانه | فروشگاه اینترنتی لباس زنانه | خرید اینترنتی لباس مردانه | فروشگاه اینترنتی لباس مردانه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

جنجالی‌ ترین لباس‌های «ملانیا ترامپ»

 
 
مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا در حال حاضر یکی از پر بحث ترین زنان است.
جدا از این که او بانوی اول آمریکاست، لباس هایی که به تن می کند نیز منتقدان زیادی پیدا کرده است. 
 
 
از اکسسوری هایی که او استفاده می کند تا لباس ها و کیف و کفش هایش، همگی توجه طراحان مد و منتقدان را به خود جلب کرده، طوری که خبرها و تیترهای زیادی را به خود اختصاص داده است.
اگر شما هم دوست دارید که با لباس های بحث برانگیزی که ملانیا ترامپ به تن کرده آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
 
 
لباس او هنگام دیدار با سران عربستان سعودی 
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
اگر چه زنان غربی همگی ترجیح می دهند که هنگام سفر به خاورمیانه، لباسی مناسب با فرهنگ مردمان آن کشور، به عنوان مثال روسری و شال، به تن کنند، ملانیا هیچ توجهی به این امر نکرد و لباسی را که خود می پسندید پوشید. در سال 2015، ترامپ در توییتر خود خطاب به میشل اوباما نوشت: «نه تنها برای من، که برای همه مردم عجیب بود که چرا میشل اوباما در دیدار سران عربستان از پوشیدن روسری خودداری کرد. این کمال بی احترامی ست.» اما حال باید این جمله را خطاب به همسرش بگوید. علاوه بر این موضوع، لباس مشکی بلندی که ملانیا به تن کرده با آن کمربند پهن طلایی، اصلا برازنده همچین موقعیتی نبود.
 

 
 
کلاه او هنگام بازدید از آسیب دیدگان طوفان هاروی 
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
زمانی که ملامیا برای مجروجین طوفان هاروی به تگزاس سفر کرد، یک کلاه بیسبال به سر داشت که روی آن واژه « FLOTUS» به معنی بانوی اول آمریکا حک شده بود. اگرچه لباس او لباسی مناسب با این شرایط بود اما درکی از کلاه ورزشی او نداریم. این کلاه بحث های زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت. به عنوان مثال یکی از کاربران در توییتر خود نوشته بود: «ملانیا ترامپ کلاهی با واژه «FLOTUS» به سر کرده که به همگان نشان دهد چه کسی است؟»
 

 
 
کفش پاشنه بلند او در بازدید از آسیب زدگان حادثه طوفان هاروی 
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
نه تنها کلاه «FLOTUS» ملانیا هنگام کمک به مجروحین حادثه طوفان هاروی غوغا به راه انداخت، بلکه کفش هایی که او به پا کرده بود نیز نقدهای زیادی را به همراه داشت. آیا عجیب نیست که در چنین شرایطی وحشتناکی کفش های مجلسی به پا کنیم؟
 

 
 
لباس رالف لورن او در مراسم تحلیف
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
بعد از انتخابات جنجال برانگیز آمریکا و ریاست جمهوری دونالد ترامپ، شاهد واکنش مخالفت آمیز سلبریتی ها و مردم بوده ایم. طراحان لباس نیز از این قاعده مستثنی نبودند و به شیوه خود مخالفت شان را با رئیس جمهور جدید نشان دادند. بسیاری از طراحان معروف از طراحی لباس برای ملانیا ترامپ خودداری کردند. در نهایت بانوی اول آمریکا با لباسی از طرح رالف لورن به مراسم تحلیف رفت. عده ای عقیده دارند که او با پوشیدن این لباس، خود را به شکل ژاکلین کندی در آورده است. از آن زمان به بعد، برند رالف لورن از چشم بسیاری از مردم افتاد.
 

 
 
رنگ صورتی لباس او در دومین مناظره ریاست جمهوری همسرش و کلینتون
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
اگر چه مدل لباسی که ملانیا در مراسم دومین مناظره ریاست جمهوری همسرش و کلینتون پوشیده بود، نقد منفی وارد نکرد اما رنگ آن بحث های زیادی به راه انداخت. رنگ صورتی جیغ لباسش مناسب با مراسمی که در آن شرکت کرده بود، نبود. از کجا معلوم، شاید او با این پوشش می خواست پیغامی را منتقل کند!
 

 
 
عینک گوجی او در گورستان ملی آرلینگتون
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
در بازدید از گورستان ملی آرلینگتون، ملانیا ترامپ عینک دودی از برند گوچی به چشم داشت. نقدهای زیادی از این که عینک زدن در این مراسم نشانه بی احترامی او به دیگران بود، به میان آمد. در واقع او با این کار چشم هایش را از دیگران پوشاند که خود نشانی از بی حرمتی به دیگران و مراسمی که در آن شرکت کرد، بود.
 

 
 
لباس سفید و کوتاه او در بازدید از دیوار ندبه در اورشلیم 
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
بسیاری از افراد معتقدند لباس هایی که ملانیا هنگام سفر به خاورمیانه به تن کرد، به هیچ وجه مناسب آن شرایط نبود. لباسی که او هنگام بازدید از دیوار ندبه در اورشلیم به تن داشت نیز چنین بود. معمولا برای مکان های مقدس، لباسی بلند با رنگی تیره به تن می کنند، اما بانوی اول آمریکا برای چنین مکانی، لباسی سفید و کوتاه با یقه باز v شکل به تن داشت.
 

 
 
کفش پاشنه بلند او در بازدید از قربانیان طوفان ماریا پورتوریکو
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
دقیقا نمی دانیم که ملانیا چه هم خوانی میان کفش پاشنه بلند و طوفان های مرگبار دیده است که هر بار هنگام ملاقات قربانیان، آن را به پا می کند؟!
 

 
 لباس صورتی رنگ او در یکی از سخنرانی ها
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
علاوه بر کفش پاشنه بلند که ملانیا در هر شرایطی از پاهایش در نمی آورد، او به رنگ صورتی جیغ نیز علاقه زیادی دارد.  پس از این که او در یکی از سخنرانی هایش یک لباس صورتی جیغ، آنهم بزرگ تر از سایز تنش، به تن کرد، بحث های زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت. بسیاری از پست ها حاوی این پیام بود که او اضافه وزن پیدا کرده است. یکی از کاربران نیز نوشت: «زمانی که به سخنرانی ملانیا گوش می کردم، تنها چیزی که توجه مرا به خود جلب کرد، لباس صورتی رنگ و گشاد او بود. او بیشتر شبیه یک آب نبات چوبی شده بود.»
 

 
 
لباس کوتاه او هنگام بازدید از مدرسه ای در عربستان
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
در سفر به عربستان، ملانیا کوچیک ترین توجهی به فرهنگ کشوری که به آنجا سفر کرده، نکرد. او برای بازدید از مدرسه ای در عربستان، لباسی کوتاه به تن کرد طوری که پاهای برهنه اش پیدا بود. مطمئنا این لباس نه تنها در چنین کشور مسلمانی، بلکه در محیط رسمی مدرسه نیز کار عاقلانه ای نبود.
 

 
 پرتره رسمی او برای کاخ سفید
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
 
 یکی دیگر از عکس های ملانیا که خشم دیگران را به جوش آورد، پرتره ای بود که برای کاخ سفید از خود گرفت. آنچه بیشتر در این پرتره جلب توجه می کند، انگشتر 25 قیراطی آن است که دونالد ترامپ برای سالگرد ازدواج شان به او هدیه داد. به بیان دیگر، این عکس بیش از هر چیزی، جنبه خودنمایی دارد.
 

 
 
کت 51000 دلاری دولچه و گابانای او
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
کتی که ملانیا ترامپ از برند لاکچری دولچه و گابانا و به قیمت 51000 دلار به تن کرد، تیتر بسیاری از مجلات شد. منتقدان معتقدند که او با پوشیدن این کت تنها می خواسته که ثروت خود را به نمایش بگذارد. قیمت این کت با درآمد 2015 خانواده متوسط آمریکا برابری می کند. 
 

 
 
تاثیری که او روی برند دولچه و گابانا گذاشت
 
 جتجالی ترین لباس هایی که ملانیا ترامپ به تن کرد
 
 
طراح ایتالیایی برند دولچه و گابانا، لباس های بسیاری را برای ملانیا طراحی کرده است، این کار خشم مردم را برانگیخت طوری که پست های زیادی را با هشتک هایی حاوی فحش و ناسزا به این برند لوکس منتشر کردند. اما این برند آنقدر تحت تاثیر ملانیا قرار گرفته که هشتک های مربوطه را روی تی شرت هایش چاپ و روانه بازار کرد.
 
 
(برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری)


:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : .
ت : سه شنبه 30 آبان 1396
.

6 ترفند خانگی برای پاک کردن لاک بدون استون

 

پاک کردن لاک بدون استون ، روش های پاک کردن لاک ناخن
 
پاک کردن لاک بدون استون برای حفظ سلامت و زیبایی ناخن ها اهمیت دارد ، محلولی قوی و روشی موثر برای از بین بردن رنگ لاک روی ناخن هایتان استفاده کنید.
 

بهترین راه های پاک کردن لاک بدون استون با مواد طبیعی

این متن را از دست ندهید زیرا در آن راه هایی برای پاک کردن لاک بدون استون در اختیارتان خواهیم گذاشت که بدون کوچکترین آسیب می توانید ناخن های رنگ شده تان را مثل روز اول بی رنگ کنید ، در این بخش از دنیای مد راههای خانگی و کاملا طبیعی را برای این منظور معرفی خواهیم کرد.پاک کردن لاک بدون استون
پاک کردن لاک بدون استون لاک ناخن

پاک کردن لاک بدون استون با خمیردندان

تمام چیزی که نیاز دارید مقدار ی خمیر دندان است مقداری خمیردندان را روی هر ناخن بزنید و با مسواک کهنه روی آن بکشید تا لاک ها پاک شود.
پاک کردن لاک بدون استون
پاک کردن لاک بدون استون

روش پاک کردن لاک بدون استون با خمیردندان

اسپری بدن برای پاک کردن لاک بدون استون

اگر لاک پاکن در اختیار ندارید به شما پیشنهاد می کنیم از اسپری بدن استفاده کنید ،فقط اسپری را با فاصله بگیرید و روی ناخن اسپری کنید و با تکه ای پنبه لاک ها را پاک کنید این کار را روی همه ی ناخن ها انجام دهید تا به راحتی لاک ناخن پاک شود.

پاک کردن لاک بدون استون با اسپری مو

مانند اسپری بدن اسپری مو هم می تواند انتخاب مناسبی باشد .بعد از اسپری کردن ناخن ها به روش بالا سریع با پنبه مرطوب لاکها را پاک کنید چون اسپری مو خیلی خشک و شکننده می کند.

ترکیب لیمو سرکه محلول طبیعی برای پاک کردن لاک بدون استون

ترکیب لیمو و سرکه را جایگزین استون کنید تاروشی سالم باشد و آسیبی به دست نرساند ، برای این منظور :
1 قاشق آبلیمو
و1 قاشق سرکه
را با هم ترکیب و همه انگشتان را 5 تا 10 دقیقه در آب گرم قرار دهید و بعد پنبه را آغشته به این ترکیب کنید وبه آرامی روی ناخن 10 تا20ثانیه بکشید تا پاک شود.
 پاک کردن لاک بدون استون
ترکیب لیمو و سرکه برای پاک کردن لاک بدون استون

عطر هم روشی است برای پاک کردن لاک بدون استون

افرادی که عطراستفاده می کنند انواع گوناگون آن را در منزل دارند ، دقت کنید که عطرها علاوه بر خوشبوکردن محیط می توانند به عنوان لاک پاکن هم مورد استفاده قرار گیرند به همین منظور پنبه را درون عطرخیس کنید و به آرامی روی لاک های ناخن به کشید.

آب گرم و پارچه خشک روشی ساده برای پاک کردن لاک بدون استون

یکی دیگر از روشهای طبیعی خیس کردن انگشتان در کاسه ای از آب است تا زمانی که لاکها نرم شود و معمولاً بیشتر از 20 تا 25 دقیقه زمان نمی برد .وقتی دست را از آب بیرون می آورید به آرامی با پارچه خشک و روی ناخن ها بکشید تا پاک شود البته مراقب باشید آب خیلی داغ نباشد تا دستتان بسوزد ، باید بدانید که هرجنس لاکی با آب گرم و پارچه خشک شاید پاک نشود اما برای اکثرلاک ناخن ها این روش موثر است.
 
 
منبع: نمناک


:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : .
ت : دو شنبه 29 آبان 1396
.

پاییز امسال چگونه باید لباس پوشید؟

 
اگر قرار باشد فصل‌ها عوض بشوند اما ما عوض نشویم که معادله درست از آب درنمی‌آید!
پاییز هم به نیمه رسیده و وقتش شده که با هم سری بزنیم به بازارها. خیالتان راحت باشد که با خواندن این گزارش می‌توانید بهترین انتخاب‌های پاییزه را داشته باشید.
 


اگر قرار باشد فصل‌ها عوض بشوند اما ما عوض نشویم که معادله درست از آب درنمی‌آید! اصلا زیبایی دنیای مد و لباس هم به همین است، که هر سال طرح‌های تازه‌ای در انتظار فصل‌های تازه باشند.  بالاخره پاییز هم رسید و وقتش شده که با هم سری بزنیم به بازارها. خیالتان راحت باشد که با خواندن این گزارش می‌توانید بهترین انتخاب‌های پاییزه را داشته باشید.

شیک پوشان در پاییز چگونه لباس می پوشند؟

بازگشت کمربندها

بستن کمربند روی شلوار امری عادی به حساب می‌آید اما باید بگویم که امسال پاییز شاهد برگشتن کمربندها و بسته شدن‌شان روی کت‌ها، ژاکت‌ها و حتی لباس‌های شب هستیم. بله! این بازگشت، یک بازگشت کاملا کلاسیک و آراسته است. بستن کمربند روی لباس‌ها آنها را به مدل‌هایی زیبا و متفاوت تبدیل می‌کند؛ مدل‌هایی که ممکن است خیلی ساده باشند اما کمربندها ظاهرشان را از سادگی دربیاورند. 


زیرخاکی‌ها را جمع کنید



بخش مهمی از ظاهر هر خانم خوش‌پوش را زیورآلاتی تشکیل می‌دهد  که از آنها استفاده می‌کند. مدتی است که جواهرات با طراحی‌های سبک قدیمی مد شده‌اند و حسابی روی بورس هستند، اما باید بدانید که پاییز امسال، استفاده از این مدل‌ها ممنوع شده است! در عوض تمام تلاش‌تان را بکنید تا مدرن باشید. به جای استفاده از مدل‌های شلوغ و قدیمی از سبک‌های جدید و ساده استفاده کنید. لازم نیست حتما جواهر بخرید، مدل‌های تیتانیوم و نقره، ارزان اما مدرن و مناسب هستند. 

شیک پوشان در پاییز چگونه لباس می پوشند؟

لباس‌های پشمی گرم



امسال به هر فروشگاهی که سر بزنید ردپایی از مدل‌های پشمی و بافتنی را خواهید دید. کت‌ها، ژاکت‌ها و پانچوهای طرح پشمی برگشته‌اند و خودی نشان می‌دهند. نکته مثبت در مورد طرح‌های پشمی علاوه بر گرم بودن،در متنوع بودن‌شان هم هست. اینطور نیست که فکر کنید قرار است یک پانچوی تمام پشم بپوشید، بلکه طراحان در مدل‌های پشمی دستکاری کرده‌اند و ترکیب‌هایی از پشم و پارچه و حتی پشم و چرم را ارائه داده‌اند تا سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارند.


چه رنگی بپوشیم؟



طبق معمول هر سال با رسیدن فصل‌های سرد، رنگ‌های تیره در لباس‌ها بیشتر می‌شوند اما امسال چند استثنا هم دیده می‌شود. این استثناها رنگ‌های تند و به اصطلاح پاستلی هستند. رنگ‌هایی مثل طلایی، قرمز و آبی برای پاییز امسال جدیدترین گزینه‌های دنیای مد و لباس هستند. 

دسته‌ای دیگر از طراحان هم سراغ ترکیب‌های ملایم و رؤیایی رفته‌اند، برای همین است که احتمالا شاهد لباس‌هایی با ترکیب رنگ‌های صورتی روشن و نقره‌ای یا آبی روشن و نقره‌ای خواهیم بود.  قهوه‌ای، مشکی، خاکی متمایل به قهوه‌ای، سفید برفی و طیف‌های مختلف طوسی هم به  عنوان رنگ‌های همیشه در صحنه به وفور دیده می‌شوند. به خصوص سفید برفی که تا فصل زمستان هم حضور پررنگ که نه، بی‌رنگی خواهد داشت! این رنگ مد شده تا تداعی‌کننده ملایمت باشد اما به این معنی نیست که طراحان از ترکیب آن با رنگ‌های تند و گرم روشن خودداری کرده باشند. شما هم اگر سراغ این رنگ رفتید از ترکیب آن با رنگ های مختلف لذت ببرید.

شیک پوشان در پاییز چگونه لباس می پوشند؟

از کت و پالتو چه خبر؟



پاییزی که در آن کت و پالتو نباشد، پاییز نیست. مهم‌ترین بخش ظاهر خانم‌ها هم انتخاب درست یکی از این 2 گزینه، یعنی پالتو و کت است. امسال مدل‌های کلاه‌دار دوباره برگشته‌اند. مدل‌هایی که یقه‌ها و آستین‌های گشاد دارند اول جای خودشان را در دل طراحان و بعد هم در دل مشتریان باز کرده‌اند. همان طور که قبلا هم گفتیم لباس‌های امسال شامل کمربند هم می‌شوند.  برای افرادی که دوست دارند متفاوت‌تر به نظر بیایند و خیلی در قید و بند ظاهر ساده نیستند هم مژده داریم! مدل‌های وصله‌دار و براق در بازار برای شما در نظر گرفته شده‌اند. بیشتر این وصله‌ها از جنس پشم است.


کفش‌ها حرف می‌زنند مشکی خالی خال خالی؟



ممکن است شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که مشکی را به بقیه رنگ‌ها ترجیح می‌دهند. اگر اینطور است اصلا نگران نباشید، چون پاییز امسال مشکی هم جایگاه ویژه‌ای دارد. اگر می‌خواهید در این جایگاه ویژه‌تر باشید سعی کنید از این رنگ به تنهایی استفاده نکنید. سراغ ترکیب مشکی با آبی لاجوردی، طوسی پررنگ و حتی سفید بروید و به این ترتیب ظاهر متفاوتی داشته باشید.


کفش‌های نوک‌تیز ممنوع



مدت‌ها بود که کفش‌های نوک‌تیز دست از سر ایده‌های طراحان برنمی‌داشتند. خبر خوب این است که بالاخره دست‌بردار شدند و جای خودشان را به گروه دیگری دادند! امسال سال کفش‌هایی است؛ که قسمت پنجه‌شان نوک گرد و راحت است؛ چه برای مهمانی‌های زنانه و چه برای خرید چکمه و نیم‌بوت‌های پاییزی. در ضمن این را هم بگوییم که تاکید طراحان روی تخت بودن پاشنه‌هاست که برای خانم‌های شاغل و فعال مژده خوبی است.

شیک پوشان در پاییز چگونه لباس می پوشند؟

کیف‌های بافتنی



همان‌طور که گفتیم بافتنی‌ها و مدل‌های پشمی امسال برای خودشان برو بیایی دارند. این برو بیا در دنیای کیف‌ها هم انجام شده! یعنی امسال خیلی راحت شاهد رقابت کیف‌هایی با تکه‌هایی از بافتنی و پشم هستیم تا در روزهای سرد پاییز و زمستان تداعی‌کننده گرما باشند. برای مهمانی‌ها هم همچنان سراغ کیف‌های کوچک که ترجیحا مربع شکل هستند، بروید. گویا این مربع‌ها از تابستان تا زمستان امسال ادامه خواهند داشت.
 
 
منبع: برترین ها


:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : .
ت : شنبه 27 آبان 1396
.

روش نگهداری از زیورآلات نگین دار

زیورآلات نگین دار ، نگهداری از طلا
 
زیورآلات نگین دار یا زیورآلاتی که با سنگ تزیین شده اند به مراقبت بیشتری نیاز دارند, روش نگهداری از زیورآلات نگین دار را در ادامه مشاهده کنید.
 

نکاتی مهم درباره زیورآلات نگین دار

داشتن کلکسیونی زیبا و با کیفیت از زیورآلات باعث افتخار و لذت میشود. جواهرات به شما احساسی شگفت انگیز و بی نظیر بودن مانند برترین زیبایی میدهد. انگشتر ازدواجتان – دستبند مادربزرگتان – و گردنبند همسرتان که در عید هدیه داده اید که در پشت همه ی آنها مفاهیمی دیگری نهفته است.زیورآلات نگین دار

زیورآلات نگین دار طلا و جواهرات

نکته هایی بسیار ضروری در مورد نگهداری زیورآلات وجود دارد که برخی از مصرف کنندگان طلا و جواهر با اینکه سال هاست از آنها استفاده می کنند ، اما به دلیل عدم توجه به ظرایف کار از آن بی اطلاع اند .

زیورآلات نگین دار

 

نگهداری از زیورآلات نگین دار 

اگر زیورآلات ساخته شده را به دو قسمت تقسیم کنیم و آنهایی که تنها از طلا ساخته شده اند زیورآلات طلایی و آن دسته که با سنگ های مختلف گران قیمت و یا مصنوعی تزئین یافته اند به عنوان جواهرات بخوانیم ، به این گونه آن دو را از هم مجزا ساخته ایم . طلا یکی از فلزات گران قیمتی است که با علامت اختصاری ( Au) همیشه در بورس های بین المللی جهان مورد معامله قرار می گیرد .

این فلز کمیاب و خوش رنگ از دیرباز مورد توجه مردم زمان خود بوده و هراز چندگاهی تحت تاثیر اقتصاد جهانی ، قیمت آن با نوساناتی رو به رو می شود . ولی همان طور که می دانید ، طلا همیشه طلاست و جایگاه خودش را حفظ کرده است .

 

اما همین که سنگ های اصل و یا مصنوعی ( Syntactic) را به روی طلای ساخته شده نصب می کنند و به نام جواهر می خوانند ، در قیمت آن تاثیر می گذارد . این افزایش قیمت گذشته از اجرت ساخت ، به طور معمول ناشی از سنگ های اصل آن است که بر روی آن قطعات تعبیه می گردد . سنگ هایی چون الماس ، زمرد ، یاقوت ، فیروزه ، توپاس ، آماتیس ، آکومارین و غیره که از دل معادن استخراج می شوند ،به علت طبیعی بودن کمتر اتفاق می افتد که با هم از همه لحاظ قرینه باشند .

سنگ های راف ( Rough) امتیازاتی مانند بزرگی سنگ ، پاکی داخل سنگ ، تلالو در رنگ و جلا ، آن بسیار با اهمیت می باشد . 
اما وقتی به کارخانه های برش می رسند و به ابعاد مختلف برش داده می شوند آن وقت است که ویژگی نوع تراش ، قطر سنگ از سطح رو ( Table) تا سندانچه ( Pavilion) و شعاع میدان سنگ و بسیاری از عوامل دیگر، می تواند موجب اختلاف قیمت زیاد سنگ ها با هم گروه خود گردد . این تمایزات به قدری حساس و نزدیک به هم است که گاه با یک پرده رنگ روشن و یا سیرتر در سنگ موجب چند برابر شدن ارزش آن سنگ جواهر با سنگ مشابه اش خواهد شد .

گاهی خبرگان این حرفه برای ارزشیابی دقیق سنگی، آن را با سنگ مشابه اش زیر ذره بین در زمان های مختلف به مقایسه می گذارند ، تا بتوانند به پاکی و رنگ واقعی آن سنگ پی برند . 
توصیه می شود وقتی جنس جواهری را از مغازه دار مورد اعتماد خود با فاکتور و مشخصات دقیق آن خریداری می کنید ، به مغازه دار دیگری برای ارزیابی نشان ندهید . چرا که منطقی نیست با توجه به نکات فوق و پیچیدگی صفات سنگ ، آن فرد بتواند با یک نگاه سطحی کوتاه ، قیمت واقعی آن جنس را اعلام نماید . طبیعی است این تضادگویی همکاران آرامش شما را بر هم خواهد زد و احیاناً از نظر روحی شما را نسبت به مغازه دار مورد اعتمادتان بدبین می سازد .

توجه داشته باشید اجناسی که با سنگ های زمرد تزئین یافته ، هرگز با بنزین و یا آب گرم شستشو ندهید ، زیرا احتمال ترک خوردگی آن زیاد است . 
دقت فرمایید سنگ فیروزه اصل که متعلق به نیشابور می باشد ، هرگز با کرم و یا روغن (چربی ) تماس نیابد ، تا موجب دو رنگ شدن و به اصطلاح مردن سنگ نگردد . 
توجه نمایید جواهراتی که تخمه های آن در کاسه سوار گردیده چون الماس ، هرگز به داخل آب نبرید زیرا راه خروجی آب در آنها تعبیه نگردیده است . ماندن آب در کاسه موجب کدر شدن سنگ خواهد شد



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : .
ت : پنج شنبه 25 آبان 1396
.

جدیدترین مدل ست های مجلسی دخترانه

ست های مجلسی ، شیک ترین ست ها
 
 
مدل های جدید و شیک ست های مجلسی دخترانه با دامن و شلوار را مشاهده میکنید, این ست های دخترانه جزو پرطرفدارترین ست ها هستند.
 
ست های مجسی دخترانه 2017

اگر دنبال شیک ترین ست های مجلسی دخترانه هستید با دیدن این عکس ها بهترین ترکیب لباس را برای خود انتخاب کنید.

می توانید از آنها ایده بگیرید و لباس های یک یا چند عکس را با هم جابجا کنید.ست های مجلسی

ست های مجلسی مدل لباس مجلسی دخترانه

ست های مجلسی

ست های مجلسی دخترانه با دامن

ست های مجلسی

همچنین بخوانید : مدل های لباس مجلسی دخترانه جدید

ست های مجلسی شیک با شلوار

ست های مجلسی

ست های مجلسی دخترانه 2017

ست های مجلسی

شیک ترین ست های مجلسی

ست های مجلسی

ست های مجلسی دخترانه و جدید



:: برچسب‌ها: ست های مجلسی دخترانه , لباس مجلسی دخترانه , لباس مجلسی ززنانه , ست مجلسی دخترانه , ست مجلسی زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : .
ت : چهار شنبه 24 آبان 1396
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی